Anmar - artyku??y biurowe i szkolne.
Obsługa IT
 

Zakres usług

W ramach stałej opłaty abonamentowej An-Mar zapewnia kompleksową obsługę informatyczną firmy obejmującą:

  • administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
  • zarządzanie komputerami PC, notebookami
  • zarządzanie drukarkami i innymi urządzeniami peryferyjnymi
  • administrowanie routerami, mostami i urządzeniami sieciowymi
  • zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
  • stały zdalny monitoring kluczowych elementów systemów IT
  • czynności związane z archiwizacją danych (backup)
  • czynności związane z ochroną antywirusową
  • wsparcie użytkownika (helpdesk)
  • usuwanie awarii systemów informatycznych
  • doradztwo / konsulting IT
  • reprezentowanie klienta wobec dostawców i gwarantów sprzętu oraz usług związanych z informatyką i telekomunikacją
  • obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą urządzeń

Obsługa informatyczna realizowana jest przez administratorów An-Mar zarówno w siedzibie klienta, jak i zdalnie - przez bezpieczne sieci VPN oraz telefonicznie.

pozostaw sprawy IT
na naszej głowie

Usługi dodatkowe

Nasi klienci dodatkowo mogą korzystać z usług An-Mar w szerszym zakresie, obejmujacym:

  • projektowanie / instalację / rozbudowę sieci strukturalnych
  • projektowanie / instalację / rozbudowę sieci bezprzewodowych

Sprzęt komputerowy

Oprócz usług IT An-Mar zapewnia też bezpośrednie dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałw eksploatacyjnych. Rzetelnie doradzamy i każdorazowo przygotowujemy aktualne, indywidualne oferty m.in. na:

Komputery HP, Dell, Mac
Notebooki Lenovo, HP, Dell, Samsung
Drukarki i MFP HP, Xerox, Kyocera, Minolta, Canon, Lexmark, Epson
Serwery HP, Dell, Intel
Routery Cisco, ZyXEL, DrayTek, Dell
Switche Cisco, HP, Dell
Zasilacze UPS APC, Lestar
Oprogramowanie Microsoft, Eset, Symantec, Kaspersky
  Oraz innych producentów.
 

Koszt usługi

Miesięczna opłata za kompleksową obsługą IT kalkulowana jest indywidualnie dla każdego klienta. Jest ona w największym stopniu uwarunkowana następującymi czynnikami:

  • ilość urządzeń (serwerów, komputerów PC, notebooków, drukarek)
  • lokalizacja siedziby / oddziałów klienta
  • oczekiwany czas reakcji dla zdarzeń o poszczególnych priorytetach
  • oczekiwany czas rozwiązania zdarzenia
  • dodatkowe wymagania klienta

Kalkulator

W przypadku firm z siedzibą na terenie Warszawy lub okolic, miesięczny koszt kompleksowej obsługi IT można wstępnie oszacować w następujący sposób:

  • ilość komputerów x 90-110 PLN netto za komputer
  • plus 250-450 PLN netto za administrację serwerem

W celu otrzymania indywidualnej wyceny prosimy o kontakt przez formularz lub bezpośredni kontakt z biurem An-Mar:
Otwock, tel. +48 22 719 62 12 lub +48 601 240 098

Na czym polega outsourcing IT

Outsourcing to nowoczesna strategia zarządzania, polegająca na przekazaniu firmie zewnętrznej obowiązków i odpowiedzialności związanych z wyspecjalizowanymi zadaniami, najczęściej niezwiązanymi bezpośrednio z profilem firmy. Dzięki przeniesieniu na partnera zewnętrznego czynnośćci związanych z utrzymaniem odpowiedniej infrastruktury oraz zatrudnieniem pracowników, firma ma możliwość koncentrować zadania wokół swojej podstawowej działalności. Outsourcing IT zapewnia klientom stałą, profesjonalną obsługę informatyczną firmy, a także dostęp do wykwalifikowanej kadry, złożonej ze specjalistów wielu dziedzin. Rozwiązanie to podnosi bezpieczeństwo pracy i zapewnia niezawodność usług.

Korzyści z outsourcingu IT

  • stała opieka wielu specjalistów z różnych dziedzin IT
  • Łatwy dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii
  • podniesienie bezpieczeństwa informatycznego organizacji
  • zamiana kosztów inwestycyjnych na koszty operacyjne
  • redukcja całkowitych kosztów związanych z obsługą IT
  • przeniesienie na partnera zadań związanych z zatrudnieniem, szkoleniami i urlopami pracowników
  • optymalizacja kosztów utrzymania systemów IT dzięki przeniesieniu odpowiedzialności na dostawcę
  • zwiększenie przejrzystości kosztów IT poprzez stałe miesięczne opłaty
  • klarowny system oceny jakości obsługi wynikający z warunków umowy
  • niskie koszty zarządzania kontraktem
  • możliwość skoncentrowania się firmy na działalności podstawowej
  • zwiększenie skuteczności i efektywności prowadzonej działalności